Daj da ti se predstavim...

Moje ime je Ema, imam 23 godine, živim u Splitu i studentica sam Upravnog prava.

Jako sam zaigrana, obožavam pisati, a uz to i pričati, ali i ispadati smješna, pa mi nekad to pođe za rukom, ali uglavnom ne.

Inače, kreativna sam osoba, volim stvarati nešto rukama, pa sam to razvila u ljubav prema šminci i općenito beauty proizvodima (dekorativa, preparativa).
Svoje slobodno vrijeme, kada ne provodim pišući postove, zapravo provodim gledajući youtube kanale raznih influenstera, različitih tema - moda, ljepota, lifestyle, kuhanje, pa čak i vježbanje (pogotovo pred ljeto). Da i radim, idem na faks i sve što jedan prosječan čovjek radi. Tako je, imam posao, jer u Hrvatskoj, realno, ne možeš živjeti od bloganja, ali bilo bi savršeno kad bi jednog dana se i to moglo. Jer želim ostati u ovome, želim i dalje pisati i dijeliti svoja iskustva, mišljenja s vama, možda i pomoći nekome. Znam da su neki blogeri dosta puta i meni pomogli. Iako nisam završila nikakav tečaj šminkanja, niti imam nekog predznanja, tipični sam primjer amatera, sve što znam naučila sam preko youtubera i blogera. A nešto sam i sama naučila, e!









Tip kože lica: masna - mješovita (žuti podton)
Tip kože tijela: suha
Kosa: prirodno smeđa (tamnija), masna
Omiljeni brendovi šminke: Oriflame, Essence, Rimmel, L'oreal
Oči: zelene



"Iz kuće ne izlazim bez korektora, malo rumenila i maskare za oči!!!"








6 komentara:

  1. Ciao Ema ☺️ Hihi dobro ti je ovo "Postavljam ruku na svoj neseser." ☺️ Sretno u nastavku pisanja (I na faksu �� ) ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, vjerujem da nitko se ne bi kunio u svoj neseser :P Hvaala ti :)))

      Izbriši
  2. Veselim se čitanju.
    Imaš li i svoju fejs stranicu da te još lakše mogu pratiti? Ili Instagram? 😁

    OdgovoriIzbriši
  3. Naravno da imam :) --> FB https://www.facebook.com/sayemablog/?fref=ts

    :)

    OdgovoriIzbriši

Pretraži ovaj blog