Infallible Lip Paint Lacquer || L'oreal Paris

Odmah da vam rečem pogriješila sam!

Nisam pogriješila u izboru sjajila za usne, u izboru marke, u količini, ni ništa slično tome. Već to, što dugo čekam Lip Paint sjajila i ruževe za usne, i na kraju, umjesto Matt sjajila, uzmem baš sjajilo, mislim da pohlepi mogu reći hvala ovog puta. No, nema veze, što je tu je, vrijedio je i ovaj. U svojoj kolekciji poznato je 14 nijansi, kod nas u Hrvatskoj u bilo koju drogeriju u koju sam ušla, bili su drugačije nijanse, naravno nije bilo svih 14. Ja sam se odlučila za nijansu 101 Gone With The Nude. Svoj primjerak sam kupila u Kozmo drogeriji za otprilike nekih 45kn. Znam da su u DM trgovini 60ak kn, pa naravno da sam se odlučila da kupim u Kozma jer je puno jeftinije.


Zanimljivo pakiranje samog proizvoda, no nije me to privuklo, ali me je samo dodatno zainteresiralo za ovaj proizvod. Na prvi pogled čini se kao da će te dočekati jedan od onih aplikatora gdje trebaš stiskat prizvod da bi ti izašlo sjajilo, pa ga takvoga razmeljati po usnama, ne, to jednostavno, mislim da nisam htjela, ali sam ga svejedno uzela i moram reći da sam zahvalna L'orealu što su mislili na higijenu. Znači aplikator je spužvasti, i čak jedna od boljih stvari kod ovog proizvoda je baš taj aplikator, jer je jako precizan zbog vrha aplikatora koji ide u špic pomalo, pomaže da rubove usana lijepo oblikujete i taj aplikator tako lijepo sjedne na vaše usne da je to nevjerojatno. Dlačice na aplikatoru su jako mekane, tako da imate osjećaj kao da njegujete usne balzamom.


Formula mi se jako sviđa, kao što sam spomenula već, osjećaj je kao da njegujete usne balzamom, jer usne se meni ni malo nisu isušile, niti da su se počele guliti, peckati ni nikakvi kontra efekt. L'oreal preporuča prije nanošenja sjajila da se usne zaštite balzamom ili da napravite svoj piling za usne za dodatnu zaštitu, ali ja osobno, nekada nemam vremena za piling pa samo nanesem i nije bilo nikakvih nepoželjnih rezultata.

Što se tiče negativnih strana ovog sjajila, naravno da ih ima, ja ih pronađem skoro u svakom proizvodu tako da sam i u ovom. Prva mana mu je trajnost. L'oreal kaže do 8 sati trajanja, međutim, ne znam je li do nijanse sjajila ili do formule, uglavnom dosta mi kratko traje možda dva sata. Sa pićem ili hranom još i manje. Ali kontra toga, lako se nanosi, može se nanijeti i bez ogledala jer je aplikator dosta precizan. Tako da ne zamjeram mu toliko, ali isto mi je žao što moram paziti je li ga još ima ili ne.
Druga mana kod pakiranja, nekako je čudan osjećaj na dodir proizvoda, kao da je više od pola tube prazno. Pri kupnji je on bio zaštičen i neotvaran i uzela sam ga čim je došao u naše drogerije, tako da mi nije taj dio jasan.


Sastojci:
G995965, Octyl-Dodecanol, Polybutene, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Disteardimonium Hectorite, Silica Silylate, BHT, Polyglyceryl-2 Triisostearate, Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax, Propylene Carbonate, Alumina, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Parfum / Fragrance, Pentaerythrityl Tetradi-T-Butyl Hydroxyhydro-Cinnamate, Benzyl Alcohol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydrogenated Lecithin, Calcium Sodium Borosilicate, Calcium Aluminum Borosilicate, Silica, Synthetic Fluorphlogopite, Tin Oxide, [+/- May contain: Mica CI 77891 / Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides, CI 45410 / Red 28 Lake, CI 15850 / Red 7 Lake, CI 77120 / Barium Sulfate, CI 15850 / Red 6, CI 19140 / Yellow 5 Lake, CI 42090 / Blue 1 Lake, CI 75470 / Carmine], (F.I.L. D190832/2)

Sumirano:
Odlično sjajilo. Ja ga nikada ne korisitm samog, već ispod stavim ruž u sličnoj nijansi, pa preko njega ovo sjajilo, tako mi puno duže traje i puno više dolazi do izražaja. Odličan je za dnevne look-ove i svakako bih ga preporučila. Ja ću vjerojatno kupiti još u nekoj tamnijoj nijansi da vidim hoće li se ova prva mana ispraviti ili jednostavno nisu dugotrajni.


Jeste li vi probali L'oreal Infallible Lip Paint Lacquer? Koje se vama nijanse sviđaju? Što mislite o L'orealovim proizvodima?

4 komentara:

  1. Koliko smo se zaludili s matt ruzevima, zaboravili smo totalno na sjajila... ovo sjajilo mi se cini zanimljivo, zbog ambalaze se cini jos primamljivijim. Super post i svakako cu pogledati ovaj proizvod

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po zadnjemu matt ruzevi nisu više nisu u modi pa sam ovu grešku preboljela :D Sjajila nisu toliko loša, samo ne volim onaj osjećaj ljepljivosti na usnama, a ovaj proizvod svakako to nema. Pogledaj, sigurna sam da ćeš naći nijansu za sebe, imaju jako dobre nijanse u izboru.

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Dobar je proizvod, jedan od onuhih što ih treba imati :D

      Izbriši

Pretraži ovaj blog