Oriflame paleta za konturiranje - The One || Recenzija

Sada je više manje, tortura sa ispitima iza mene, pa ću se malo više posvetiti pisanju bloga. Naime, ovaj mjesec sam sklopila suradnju sa Oriflameom. Oriflame je Švicarska organizacija koja prodaju vrši preko kataloga.  Katalozi su prevedeni na više od 40 jezika, a također nude i poslovne prilike, više o njima možete vidjeti na njihovoj službenoj stranici.
Ovi mjesec poslali su mi The One paletu za konuturiranje koja sadrži bronzer, iluminator i rumenilo. Ali, kao i uvijek krenuti ću prvo od samog pakiranja.



Proizvod mi je stigao u kutijci u kojoj se nalazio sam proizvod. Kutijca je ljubičaste boje, baš kao i ambalaža proizvoda, dođe kao dobra zaštita, mada mislim da je osobno neću sačuvati, jer je ambalaža dosta čvrsta. Proizvod je u ljubičastom pakiranju, koji je dosta čvrst i ne otvara se sam, čak se nekad borim sa paletom da se otvori. Veličina proizvoda nije ni prevelika, nije ni premala, mislim da je idealna za putovanja, jer u jednom pakiranju imate i brozner, i rumenilo i iluminator, i što vam više treba za konture? E, da, ima i ogledalo! Na poleđini pakiranja stoje slike sa uputama gdje se što nanosi.


Sad nešto o samom proizvodu, krenuti ću sa bronzerom:
Na prvi nanos ne izgleda nešto pigmentiran bronzer i tu sam se prepala. Uvijek prvo probam proizvod tako da ga swatcham na ruci i stvarno sam na prvu bila malo razočarana, ali nisam se puno povodila tim rezultatom. Kada sam proizvod nanijela na lice, dao je licu tako finu, prirodnu, nepretamnu sjenu i dubinu, te je također mat, što znači da nema šljokica po njemu, što mi je jako bitno!
Iluminator:
Oduševljena. Ne znam kako bih drugačije opisala svoj dojam. Nekada vidim žene po slikama, ili čak uživo koliko im  se te jagodične kosti bliješte. Iskreno, nisam ljubitelj iluminatora, highligtera, barem ne onih intezivnih. Iluminator koji sam dobila u sklopu Oriflame palete za konturiranje mi je idealan za moj ukus. Svijetla, sedefasta nijansa mojem licu je dala predivan prirodni sjaj i u umjerenoj količini je naglasila konutre lica.
Rumenilo:
Breskvasta nijansa koja se na licu topi sa vašom bojom tena. Što me samo razuvjerilo da je cilj ove palete da konutre lica izgledaju prirodno. Dosta njih to rade umjetno, onako previše, ili ne znaju to raditi. Primjetila sam da se lako nadograđuje, pa ako želite da istaknete malo više samo nastavite nadograđivati dok ne dobijete željenu nijansu. Također ne sadrži čestice šljokica, baš kao ni bronzer.


Paleta ko paleta, imam samo pozitivno mišljenje o njoj. Paletica se trusi minimalno, znači najmanje što možete očekivati od trusenja, toliko se trusi i ova paleta - točnije, ne trusi. Rezultat nanošenja konutra se bazira na prirodnom izgledu. Više mi je za dnevni look, nego večernji baš iz tog razloga što nijanse nisu prenapadne. Volim prirodan izgled, pa mi je draže da je paleta takva.
Zamjerka, bronzer bi isto mogao biti za nijansu tamniji, čisto da ga se manje nadograđuje, ali i ovako dobro ispadne. Paleticu možete naručiti preko kataloga ili preko njihove službene stranice, cijena je 84,90kn, a pakiranje sadrži bronzer 4,2g, iluminator 3,9g, rumenilo 5,0g.


Sastojci:
Talc, Mica, Magnesium, Stearate, Nylon-12, Dimethicone, Hydrogenated Polyisobutene, Ocytyldecyl, Steroyl Stearate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, C12-15, Alkyl Benzoate, Caprylyl Glycol, Tocopheryl Acetate, Propylparaben, Tin Oxide, Methylparaben, CI77891, CI77492, CI77491, CI77499, CI15850


Jeste li vi isprobali The One (Oriflame) paletu za konutre? Što vi koristite za svoje konture? Volite li konturirate svoje lice?

*PR - Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

6 komentara:

  1. Nisam znala da ovakve stvarcice postoje u Oriflamu :D Cinjenica je da su iskopirali Sleek set :D pisacu uskoro o njemu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam isprobala Sleek set, pa ne bih znala. Al ako si ti to primjetila, onda postoji vjerojatnost. Sve u svemu Oriflameov set mi se svidio jako :)

      Izbriši
  2. Ćao Ema :) Evo i mene kod tebe ;) Odlično što sam naletela kod tebe na ovu recenziju :) Pošto radim i sa Oriflejmom videla sam da su izbacili ovu paleticu, i trebalo mi je negde da pročitam o samom proizvodu... Već sam razmišljala da uzmem onu sleek paletu, mada ni ova nije loša tako da ću razmisliti... Super recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Jovana, od kad mi je Tamara komentirala da je Oriflame paleta podsjeća na Sleek paletu, napravila sam malo istraživanje. Oriflame paleta je prije svega povoljnija, ne mogu garantirati kvalitetu kada nisam isprobala Sleek paletu. Ono što sam pročitala da kod Sleek palete jedan proizvod u paletici ne možeš iskoristiti, tj. bude previše zbog shimmera u rumenilu (iako ima cetiri nijanse palete, govorim specifično za jednu sa Golden Rose rumenilom). Ja bih na tvojem mjestu možda prije posegnula za Oriflame iz jednog i mislim glavnog razloga - jer su brozner i rumenilo mat! I svo troje na licu izgleda fenomenalno! :D Javi mi što si odlučila <3

      Izbriši
  3. Taman sam trazila recenziju, jer planiram da nabavim ovaj trio :) Hvala ti♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da sam te razuvjerila da odabereš ovu paletu :) Meni nije loša, i što dublje zadirem u nju sa kistom, točnije, što je više trošim bolja je pigmentacija. Isplati se imati ga :)

      Izbriši

Pretraži ovaj blog