Krema za ruke i nokte 2 u 1 || Afrodita

Ovih dana šminku jedva da i nosim, uglavnom nikako. Razlog tome je upala oka, mada sumnjam da je upala oka jer ne suzi, ne crveni se, već samo češe ko ludo. Sve u svemu, nadam se da će brzo proći. Nije loše ni odmoriti lice od šminke. Stoga ću vam ovaj put pisati o jednoj mazalici za ruke, ali i za nokte. Riječ je o Afroditinoj kremi za ruke i za nokte 2 u 1. Svojoj prijašnjoj kolekciji Afrodita je dodala još 3 kreme: Arganova krema, Cotton & Silk krema i krema sa cvijetom jasmina i magnolije. Moj izbor je bila krema Cotton & Silk. Standardna cijena joj je otprilike 16,50kn, ja sam je kupila u Kozma na akciji za 13,50kn.


Afrodita kaže:
Neopodna za svilenkaste dodire i baršunasto mekane ruke s dugotrajnim mirisom! Nježna formula s pamukom, proteinima svile i uljem makadamije bogato njeguje kožu ruku, jača nokte i omekšava zanoktice. Savjet: Kremu nanesite nakon svakog pranja ruku te prije izlaganja agresivnijim mehaničkim nadražajima. 
Što ja kažem:
Moram se složiti sa njihovim dijelom. Koža mi je prije nanošenja ove kreme bila jako, jako isušena, čak je koža ispucala na nekim dijelovima ruku. Nakon tjedan dana nanošenja ove kreme, moje ruke su dobile onu mekoću i svilenkasta je na dodir. Znači, doslovno. Nisam baš koristila kremu po uputama uvijek; mislim na to da nisam baš nakon svakog pranja ruku, točnije, jesam, ali bilo je trenutaka kada bih bila negdje vanka kada bih koristila kremu. Krema se jako brzo upija. Kad je nanesete jako je masna, ali ruke to upiju jako brzo. 

Što se tiče noktiju, zanoktice je definitivno omekšala. Ali da je ojačala nokte ne mogu baš potvrditi, jer koristim lak za jačanje noktiju (o kojem sam pisala ovdje), pa nisam sigurna da li je i krema sudjelovala u tome, ili samo lak za nokte. Nokti mi jesu jači, to je sigurno. Ono što nije sigurno - čija je to zasluga. Miris kreme nije toliko jak, ali se dugo zadrži na rukama, a osjeti se tek kada dođete nosom kraj ruke. Najviše mi miriše na ulje makadamije. 


Ambalaža proizvoda je crna tubica sa klasičnim čepom koji se ne otvara sam od sebe, bar ne moj primjerak. Siguran je za nošenje u torbi, neće se izlijevati. Lako se kontrolira količina proizvoda, neće izaći previše proizvoda, ako to ne želite. Ono s čim morate biti oprezni je tren kada kremu nanesete na ruke. Meni se tri puta dogodilo da mi je krema samo skliznula niz ruku, onako u komadu, i našla se na podu razlitana. Nemojte je nanositi na vanjski dio dlana (kao ja), već na unutarnji dio dlana, tu je možete lako zadržati da ne pobjegne. Sve u svemu tuba je od 75 ml, jednako kao i ostali novi proizvodi iz linije za ruke i nokte, osim kreme sa arganom, on dolazi u pakiranju od 100ml. 


Sastojci: 
Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Propyleptyl, Caprylate, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Helianthus Annus Seed Oil, Dicapylyl Carbonate, Gossypium, Herbaceum Seed Extract, PEG - 40 Hydrogenated Castor Oil, Hydrolyzed Silk, Butylene Glycol, Theobroma Cacao Seed Butter, Parfum, Sodium Cetearyl Sulfate, Sodium Polycarylate, Glucose, Propylene Glycol, BHT, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbatem Penoxyethanol, Ethylhexylglycerin,Butylpenyl Methylpropional, Linalool, paraben & paraffin & silicone FREE.

Koju vi kremu za ruke koristite? Jeste li probali Afroditinu kremu za ruke i nokte? Što mislite o njoj? 

0 komentara:

Objavi komentar

Pretraži ovaj blog