HELLO BEAUTY MAKE UP SPONGE VS. AURA BEAUTY BLENDER 3D APLIKATOR

Nedavno sam imala post New in proizvoda u kojem sam spomenila svoj Aurin Beauty blender 3D aplikator s kojim sam bila oduševljena. Iako, to mi je bio prvi beauty blender u mojem vlasništvu, pa praktički nisam imala s čime usporediti. Što se tiče same higijene ovih proizvoda - to je nešto, s čime nisam zadovoljna ni sa jednim beauty blenderom! I kad ih operem uvijek ostane neki mali trag i gdje god ih kasnije spremiš uvijek se nađe malo prašine po njima - stvarno nisu praktični po tom pitanju, na žalost. A to mi je, osobno, jako bitno, pretpostavljam da nisam jedina!


Da, on je idalan za postići super ten. Iskreno, četkica mi ne izblenda tekući puder, ni korektor kao beauty blender. Svoj Aurin 3D make up  aplikator sam već, mogu reći, istrošila. Trajao mi je otprilike mjesec/mjesec ipo dana, još uvijek se može koristiti, ali se slabo ispire. Tekstura mu je postala dosta tvrđa. Još nije nigdje ispucano, ali kad ga usporedim sa novim beauty blenderom - velika je razlika.
Što se tiče mojih prvih dana korištenja Aurinog 3D beauty blendera, imam samo riječi hvale. Puder se nije previše upijao. A više nego super je blendao. 

*HELLO BEAUTY make up sponge dobila sam u dva primjeraka. Prvi je Heart make up sponge aplikator BFF - namijenjen da svoju sreću blendanja podijelimo sa svojom najdražom prijateljicom, majkom, sestrom, kćeri ili nekome kome želiš poručiti da ti je do njega stalo. Podijeliti trenutke i male tajne šminkanja uz ovu make up spužvicu po tvojoj želji (ili obje ostavi sebično sebi - poput mene muahah). Nalazi se u preslatkoj ambalaži u obliku srca koje se može odvojiti  Dolaze u tri boje: pink, violet i magenta. Ja posjedujem pink boju.  Dok drugi aplikator je također *HELLO BEAUTY make up sponge applicator u narančastoj boji, s tim da je kod ovog blendera jedan vrh ukoso rezan.


Izgled: BFF- Jako mekana i glatka. Kad je se namoči i ocjedi naraste dosta veća od svoje izvodne veličine koja se nalazi u pakiranju. Draži mi je oblik narančaste, jer ovaj ispiljeni dio (vidi slika dolje) mi se lijepše stopi sa licem nego širi kraj ovog uobičajenog izgleda beauty blendera.



Oba dvije sam smočila u isto vrijeme. Par sekundi nakon narančasta je već bila velika, dok roza je bila nešto malo veća od svoje izvorne veličine i postepeno je rasla i trebalo joj je malo više vode da izraste. Kad je narasla došla je veća od narančaste, tj. šira - bar mi je tako izgledalo. 
Ono što mi se kod roze sviđa to je materijal. Nije tvrda, niti hrapava, već je mekana i glatka je cijela. Dok narančasta je isto mekana, ali materijal je za mrvicu hrapavij. Ni jedan od blendera nemaju mirisa, ni lateksa, te su antialergijski. 



Blendaju sve kremaste proizvode; od tekućeg pudera, savršeno izblenda i korektor ispod očiju, čak i pomogne da se izbjegne izgled suhe kože ispod očiju.  Dok sam nanosila puder, primjetila sam da narančasta upija dosta više pudera, za razliku od roze koja tek nešto malo upije. Savjetujem da puder prvo nanesete na lice, ne direktno na spužvicu, jer se tako manje pudera upije u spužvica.
Istina je, da kad je spužvica mokra, lice malo izgleda sjajnije (na meni masnije), ali ja je koristim mokru, jer mi se ne sviđa suha, bolje odradi svoje zadaće nanošenja pudera dok je vlažna. 


Na ambalaži piše da se spužvica pere jednom tjednom sa nekim laganim sapunom ili pak baby šamponom. Ja se ne slažem da se pere jednom tjednom - frik sam oko higijene, pa volim je oprati odmah nakon korištenja, Za to ne odvajam previše vremena jer se dosta brzo ispere puder s nje i poput nove je. Nisam primjetila nikakve brazdice po aplikatoru nakon pranja, barem ovog prvog. 
Aplikatori mi nisu pogodni za putovanja, jer se trebaju sušiti! A to nije praktično, tada rađe nositi kist sa sobom. 


Osnovne informacije: 

AURA Beauty Blender:
Cijena: 11 kn (na akciji, inače -30ak kn)
Prodavaonica: Kozmo
____________________________________
Ocjena 1-5: 5

HELLO BEAUTY MAKE UP APPLIKATOR BFF:
Cijena: 50 kn
Prodavaonica: Bipa
____________________________________
Ocjena 1-5: 4

HELLO BEAUTY MAKE UP APPLICATOR:
Cijena: 25 kn
Prodavaonica: Bipa
____________________________________
Ocjena 1-5: 4


Zaključak: Od ova tri najdraži po obliku mi je: Hello Beauty make up sponge applicator narančaste boje sa ukoso rizanim dnom. Lakše je nanositi puder, obuhvaća veliku površinu lica, a sa istim može doseći i do područja koja nisu lako dostupna - ispod očiju, oko nosa i usana. Po učinkovitosti preferiram Aurin 3D beauty blender, jer mi lice ne izgleda previše masno kao sa ova dva aplikatora.Super izblenda i ne upija tekuće proizvode. Što se tiče BFF beauty blendera - nije da mi nije drag i da imam negativnu ocjenu za njega, sviđa mi se, ali on mi je ostavio lice previše sjajno i tu je dobio jedan minusić od mene. Definitivno bi sve tri preporučila i sigurna sam da kad budem uzimala iduće beauty blendere - bit će neki od ova tri. 

Koji vi Beauty Blender Applicator koristite? Jeste li isprobali neke od ovih? 

* Proizvodi označeni sa zvijezdicom ustupljeni su na recenziju - PR proizvodi, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost




6 komentara:

  1. Ja koristim beauty blenderod Real Technics i savršen mi je... cjenovno not so much :D čula sam i za Ebelin da je dupe pa sam mislila nju isprobati... zaletit ću se isprobati i hello beaut :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ee sad.. Real Tehnics :P sigurno cjenovno nije baš pristupačna :D Čula sam za Ebelinovu, i nju ću morat probat svakako :D

      Izbriši
  2. Ja koristim Essence. Bio je u jednoj LE kolekciji. Nije loš, jako lijepo make up izgleda kad ga koristim, ali draže su mi četkice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Četkice znaju svoj posal, al isto mi je za područje oko očiju ipak draža spužvica. Znam za taj Essenceov, al on više nije u prodaji, jel da? :(

      Izbriši
  3. Imala sam neku kopiju s eBaya i kupila sam si zatim u Mülleru- Body&Soul spužvicu.
    Meni je dobra s obzirom koliko se sminkam 😂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam smatrala da mi spužvica uopće ne treba - sad sam se previše navikla na nju! Body&Soul nije loša spužvica, još ih dobiješ dvije! :D

      Izbriši

Pretraži ovaj blog